S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKT

Zahradnictví Sekvoj
Tomáš Dobrkovský
Kobylnice 51 u Ml. Boleslavi, 29446
tel: +420 604846608
obchod@sekvoj.cz
ICO: 73615820
DIC: CZ7902270937

AKTUÁLNĚ

arr3AKCE - HABR OBECNÝ V 0,5L KONTEJNERU 40-60 CM/29,-KČ!Využijte AKČNÍ nabídky silných kontejnerovaných sazenic habru obecného o výšce 40-60 cm/29,-kč.... arr3Thuja smaragd 2L kontejner 40-50cm / 55,-kč!Nabízíme k výsadbě krásně narostlé thuje smaragd o výšce cca 40-50cm/55,-kč. Objednávat můžete zde....

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 135,00 Kč
skladem
naše cena 190,00 Kč
skladem

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 45,00 Kč
skladem
naše cena 190,00 Kč
skladem
naše cena 650,00 Kč
skladem

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

 

  1. Odběr zboží je možný osobně, v uvedených případech i poštou (zásilkovou službou).
  2. Zboží objednané ve firmě Tomáš Dobrkovský – Zahradnictví Sekvoj je expedováno do 5 pracovních dnů od přijetí objednávky.
  3. Dopravní službou zasíláme zásilky v minimální hodnotě 300,- Kč s DPH.
  4. V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího. Zjistí-li kupující vadu zboží způsobenou přepravní společností po převzetí a rozbalení zásilky je povinen neprodleně informovat prodávajícího o této skutečnosti. Nejpozději však do 3 pracovních dnů. Pokud se tak nestane do uvedeného termínu reklamace nebude uznaná.
  5. V případě změny objednávky Vám rádi vyhovíme, a to bez nákladů, pokud ovšem není Vaše zásilka na cestě.
  6. Zrušení objednávky - Pokud chcete svou objednávku zrušit, učiňte tak laskavě co nejdříve, a to nejlépe e-mailem nebo telefonicky. Pracovníci našeho zákaznického servisu vám mohou sdělit, zda je vaše objednávka vypravena či nikoliv. Pokud zásilka ještě není realizována, je možné objednávku bez nákladů zrušit.
  7. Reklamace zboží se řídí příslušným ustanovením občanského  zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele, nestanoví-li firma Tomáš Dobrkovský – Zahradnictví Sekvoj jinak.  V případě zjištění neodstranitelné vady zboží bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět. Částka bude vrácena za reklamované zboží, ne však za uhrazené poštovné. Pro vyřízení reklamace je nutné oznámit prodávajícímu, že daný výrobek vykazuje vadu a jakým způsobem se vada projevila. Na základě těchto informací bude posouzen a stanoven další postup při vyřizování reklamace. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, zašle kupující na vlastní náklady vadné zboží prodávajícímu v obalu, která brání poškození výrobku při přepravě zpět. V případě, že kupující využije právo na vrácení zboží, musí být zboží vráceno nepoškozené, bez známek opotřebování. Pokud by vrácené zboží bylo jakkoli poškozené či opotřebované, vyhrazuje si prodávající právo na náhradu škody, kterou je oprávněn započítat oproti kupní ceně. Nové zboží bude odesláno bezprostředně po obdržení reklamovaného zboží, případně bude vrácena celá zaplacená částka (bez poštovného).

Rostlinný materiál

Na veškerý rostlinný materiál poskytujeme záruku 24 měsíců ode dne dodání, pokud je v tomto období po 10 - 14 měsících provedena v době vegetace odborná údržba firmou Tomáš Dobrkovský. Přirozený úhyn rostlin do 10% objemově za jeden rok není možné považovat za předmět plnění záruky. Tento úbytek bude určený poměrově dle pořizovací ceny odumřelých rostlin a celkové částce za rostliny zaplacené. Výjimku 24 měsíční záruky tvoří pouze rostliny ze skupin letniček a balkónových rostlin. Na tyto rostliny poskytujeme záruku po dobu vegetace.

Na dodanou rostlinu lze uplatnit reklamaci pokud bylo o rostlinu vhodně pečováno, pokud byla chorobou nebo škůdcem poškozena tak, že ji není možné ozdravit (zákazník má povinnost toto oznámit včas, aby bylo možné tomuto zabránit, jestliže tak neučiní, bude reklamace uznána jen částečně), pokud byla vysazena na nevhodné stanoviště a zákazník nebyl poučen o podmínkách péče během kritického období.

Za rostlinu u níž nelze uplatnit reklamaci považujeme rostlinu, která odumřela v důsledku nedokonalé péče jako třeba nedostatečnou zálivkou, absencí a nebo přemírou  hnojení,  neodborného tvarování a napadením škůdců. Dále pak není možné rostlinu reklamovat v případě odcizení, mechanického poškození zákazníkem, třetí osobou nebo zvířaty. Záruka se také nevztahuje na rostliny poškozené přírodními živly a látkami škodlivého charakteru.

 

MTc2YmI